26 September 2010

MAJLIS MARHABAN DI TMN EHSAN / TAMAN ARA - 1431 H / 2010 @ OCTOBER



As Salam,


Jamuan Raya & Majlis Selawat pagi hari ke dua di Tmn Ehsan ( Hari pertama di Tmn Ara ,lorong pengerusi - juru kamera MC).

Kepada penduduk yang joint , Hj Shahbuddin, Cikgu Bakar , Imam Mian, HJ Mohd Nor, Ust Aini , HJ...lupa nama , HJ .....lupa nama tetapi bapa kepad usop ......(sebab malam tadi minta rokok sebatang) , berbanyak terima kasih kerana sudi mengadakan majlis ini , walaupun ramai yang tak sunggup.......untuk adakan pada tahun ini..................

Selamat memuji Kekasih Allah dan menjalin semangat ukhwah & moga Allah SWT membuka pintu maripah kepada kiat semua , kepada yang tak joint ...rugilah anda , entah bila kami yang ramai nak datang ke rumah anda , besok atau lusa belum tentu , samaada anda atau kami yang tiada di dunia yang sementara ini.

Sehubungan tersebut bagi pihak Madrasah Al Ihsan & Pengerusi dan AJK & nasi tambah ( geng blog : http://madrasahalihsan.blogsport.com/ )  memohon ampun dan maaf diatas sebarng kesalahan sepanjang perkhidmatan kami. Yang indah & cantik & molek adalah milik Allah dan segala yang buruk adalah kelemahan kami yang hina ini.

Sekian
Otam67

No comments: